Pages

воскресенье, 17 декабря 2017 г.

2-ci sinif Azərbaycan dili" Şir və siçan". Dərsin icmalı

Fənn: Azərbaycan dili  2-ci sinif
Mövzu: Şir və siçan
Məzmun standartları: 2.2.1. Müvafiq mətnləri müəyyən olunmuş tələblərə uyğun sürətli, düzgün, şüurlu, ifadəli oxuyur.
2.2.3. Mətnin hissələrinə başlıqlar verməklə məzmununa aid sadə plan tutur.
4.1.5. Sözləri qrammatik mənasına görə qruplaşdırır.
Təlim məqsədləri:
Ø Mətni düzgün, sürətli, şüurlu oxuyaraq məlumatları araşdırır.
Ø Mətnin hissələrini adlandırır, məzmununa uyğun plan tutur.
Ø Əlamət bildirən sözləri fərqləndirir.
İş forması: kiçik qruplarla
İş üsulu: Əqli hücum, müzakirə, Venn diaqramı
Resurslar: Azərbaycan dili dərsliyi, iş vərəqləri, PP təqdimatı, internet resursu youtube.com-dan
                      Motivasiya
-Yaxşılıq sözünü necə başa düşürsünüz?
-“Yaxşılıq elə, yerdə qalmaz” atalar sözünü necə izah edə bilərsiniz?
Tədqiqat sualı:  - Təmənnasız yaxşılıq nə deməkdir?
Tədqiqatın aparılması. Qruplarla iş.
Şagirdlər A, B, C, Ç, D qruplarına bölünürlər. Onların hər birinə mətnin nömrələnmiş hissələri (5 hissə) və mətnə uyğun bir şəkil verilir. Tapşırıqlar:
   1)Mətnin verilmiş hissələrini oxumaq
1      2)Şəklin  hansı hissəyə aid olduğunu müəyyənləşdirmək 
       3) Həmin hissəni adlandırmaq 
       4) Müəyyən edimiş mətn hissəsini şəklə yapışdırmaq


Formativ qiymətləndirmə meyarları
ü  Mətni düzgün, sürətli, şüurlu oxuyaraq məlumatları araşdırma.
ü  Mətnin hissələrini adlandıraraq məzmununa uyğun plan tutma.
ü  Əlamət bildirən sözləri fərqləndirmə.
 
 




Məlumatın mübadiləsi və müzakirənin təşkili.
Qrupların spikerləri mətndəki ardıcıllıqla düzülür. Qrupların mətnə görə düzülmə ardıcıllığı belə olur: 2, 4, 1, 3, 5.
Birincidən başlayıb ardıcıllıqla oxuyurlar. Qrupların təqdimatı dinlənilir və müzakirə olunur.
Nəticə: Yaxşılıq təmənnasız olmalıdır. Ən zəif varlıq da yaxşılıq edə bilər.
Nümunəvi oxu üçün youtube.com kanalından “Şir və siçan” multimedia təqdimatı nümayiş etdirilir.  Şir və siçan (S.Hüseynova)
Şüurlu oxunun yoxlanılması məqsədilə dərslikdəki 1-ci tapşırıq smayliklərlə yerinə yetirilir.
Tətbiqetmə. 1)Şir və siçanı əlamət bildirən sözlərdən istifadə edərək müqayisəli şəkildə təsvir edin. 

 2) Mətnin birinci cümləsində əlamət bildirən sözü tapın. Bu sözə yaxınmənalı və əksmənalı sözlər deyin.
Ev tapşırığı. Yaxşılıq və pislik haqqında atalar sözləri tapıb yazın və öyrənin.
İstifadə edilən ədəbiyyat: Azərbaycan dili 2 dərsliyi, MMV

Digər internet resurslar: 
Qiymətləndirmə. Təqdimata, diskussiyaya və tətbiqetmənin nəticələrinə əsasən aparılır.
Meyar/qrup
A QRUPU
B QRUPU
C QRUPU
Ç QRUPU
D QRUPU
TƏDQİQETMƏ
DİSKUSSİYA
ƏMƏKDAŞLIQ
TƏQDİMETMƏ
TƏTBİQETMƏ



Комментариев нет:

Отправить комментарий