Bu gün şagirdlərimdən bir neçəsi məni yaxşı mənada təəccübləndirdi. Sən demə, bu uşaqların şeir və hekayə yazmağa marağı var imiş. Bu, əlbəttə, məni sevindirir. Uşaqların yaradıcılığa meyli onların təfəkkürünün inkişafında irəliləyişin olması deməkdir. Düşündüm ki, bu işdə ilk olaraq onlara motivasiya vermək, dəstək olmaq lazımdır. Bu məqsədlə kiçik təqdimat təşkil etdim. Uşaqlar öz şeirlərini təqdim etdilər. Daha sonra müzakirəyə başladıq. Şagirdlərim anladılar ki, şeirdə qafiyə, məntiqi ardıcıllıq, mövzuya uyğunluq və s. gözlənilməlidir. Ən əsası isə bu işə həvəs və marağın olmasıdır.
Bakı şəhəri M.X.Axundzadə adına 102 №li tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi Şeyxzadə Dilşadın metodiki bloqu
Pages
▼
среда, 28 декабря 2022 г.
Şagirdlərimin yaradıcılığı
Bu gün şagirdlərimdən bir neçəsi məni yaxşı mənada təəccübləndirdi. Sən demə, bu uşaqların şeir və hekayə yazmağa marağı var imiş. Bu, əlbəttə, məni sevindirir. Uşaqların yaradıcılığa meyli onların təfəkkürünün inkişafında irəliləyişin olması deməkdir. Düşündüm ki, bu işdə ilk olaraq onlara motivasiya vermək, dəstək olmaq lazımdır. Bu məqsədlə kiçik təqdimat təşkil etdim. Uşaqlar öz şeirlərini təqdim etdilər. Daha sonra müzakirəyə başladıq. Şagirdlərim anladılar ki, şeirdə qafiyə, məntiqi ardıcıllıq, mövzuya uyğunluq və s. gözlənilməlidir. Ən əsası isə bu işə həvəs və marağın olmasıdır.
Комментариев нет:
Отправить комментарий