Bakı şəhəri M.X.Axundzadə adına 102 №li tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi Şeyxzadə Dilşadın metodiki bloqu
Pages
▼
понедельник, 29 октября 2018 г.
Rəqəmlərin mahnısı karaoke
Birinci siniflər onluq say sistemini keçdikdən sonra adətən "Rəqəmlərin bayramı" tədbirinə hazırlaşırlar. Belə bir karaoke tədbir üçün maraqlı olar.
суббота, 20 октября 2018 г.
Payız ssenarisi üçün "Payızın mahnısı"
"Payızın mahnısı"
Uşaqlar üçün səhnəciklərdə çox zaman karaoke lazım olur. Buna görə də düşündüm ki, "Payızın mahnısı" üçün karaoke hazırlayım. Əslində bu mahnının sözlərini 15 ildən çoxdur ki, yazmışam. Sinif səhnəciklərində də uğurla ifa edilib. Bəyəndinizsə, buyurun siz də istifadə edin. Sonra ssenarini bütünlüklə dərc edəcəyəm.
"9 Noyabr Dövlət Bayragı Günüdür" tədbiri üçün ssenari
"9 Noyabr Dövlət Bayragı Günüdür" tədbiri üçün ssenari
Bu ssenari üzrə tədbirin giriş hissəsini təşkil etmək olar. Bunun üçün bayrağın rənglərinə uyğun parça və ya rəngli kağızdan istifadə etmək lazımdır. Hər rəngin rəmzinə uyğun şeirlər verilir. Şagirdlər əllərində bayrağın rənginə uyğun parça və ya rəngli karton kağız tutaraq öz şeirlərinin təqdim edirlər.
Göy rəng:1-ci şagird: -OT KÖKÜ ÜSTƏ BİTƏR,
DEYİB ATALARIMIZ,
GÖY RƏNG TÜRKÇÜLÜYÜMÜZ!
2-ci şagird: - TÜRK SOYLUDUR KÖKÜMÜZ,
GÖY TÜRKLƏRDƏN YARANMIŞ
TÜRK ƏSİLLİ XALQIQ BİZ!
Qırmızı rəng: 1-ci şagird: - AL ŞƏFƏQDƏN YARANMIŞ
MÜSTƏQİLLİK GÜNƏŞİ,
QOY BÜRÜSÜN HƏR YANI
AZADLIĞIN ATƏŞİ!
2-ci şagird: - QIPQIRMIZI BOYAYAN
ODUR BAYRAĞIMIZI
İNKİŞAFA APARAN
DEMOKRATIYAMIZI!
Yaşıl rəng: 3-cü şagird: OT YAŞIL, ÇƏMƏN YAŞIL,
YAŞIL HƏYATIN ÖZÜ,
İSLAM DİNİNİN RƏMZİ.
4-cü şagird: - DİNİMİZ, İMANIMIZ
ODUR ETİQADIMIZ!
Aypara: - BU DA BİZİM AYPARA,
AY PARÇASI, AY PARA!
SƏMAVİ QONAĞIMIZ,
DÖVLƏTİMİZ, VARIMIZ
Ulduz: - BU ULDUZA BAXIN SİZ,
BİZƏ OLUBDUR ƏZİZ.
GÜNƏŞDİR, ULDUZ DEYİL,
SƏKKİZ GUŞƏSİ SEHR!
7-ci şagird- BAXIN, MƏNİM BAYRAĞIM
GÖR NECƏ YARAŞIQDIR!
BAŞI UCA, GÖYLƏRDƏ
ŞƏFƏQ SAÇAN İŞIQDIR!
8-ci şagird: -DALĞALAN, DALĞALAN,
EY UCA BAYRAQ!
7-ci şagird- BAXIN, MƏNİM BAYRAĞIM
GÖR NECƏ YARAŞIQDIR!
BAŞI UCA, GÖYLƏRDƏ
ŞƏFƏQ SAÇAN İŞIQDIR!
8-ci şagird: -DALĞALAN, DALĞALAN,
EY UCA BAYRAQ!
BƏSLƏYİB GÖZLƏR ÜSTƏ SƏNİ
QORUYAQ!
KOR OLSUN DÜŞMƏNLƏR SƏNİ
GÖRƏNDƏ,
YAŞA, VAR OL HƏR AN ORDU
ÖNÜNDƏ!
QORUYAQ!
KOR OLSUN DÜŞMƏNLƏR SƏNİ
GÖRƏNDƏ,
YAŞA, VAR OL HƏR AN ORDU
ÖNÜNDƏ!
9-cu şagird: - DÜNYƏVİ DÖVLƏTİK BİZ,
XOŞBƏXTLİKDİR RƏMZİMİZ.
SÜLHSEVƏRDİR XALQIMIZ,
MƏRDLİKDİR AMALIMIZ!
10-cu şagird (əsgər paltarında): -
QOYMARIQ ƏLDƏN GETSİN
QOYMARIQ ƏLDƏN GETSİN
BİR QARIŞ TORPAĞIMIZ,
İGİDLİKDİR ANDIMIZ
BİRLİKDİR SİLAHIMIZ!
XORLA: - BİZ BİRLİKDƏ GÜCLÜYÜK!
UCALSIN BAYRAĞIMIZ!
Bu çıxışların ardınca mahnı səsləndirmək olar.
Şeirlərin müəllifi D. Şeyxzadədir
29 oktyabr 2017-ci il
суббота, 13 октября 2018 г.
"Yaşıl karandaş" dərsinin təqdimatı
3-cü sinif Azərbaycan dili fənni üzrə "Yaşıl karandaş" dərsinin təqdimatının video formatını təqdim edirəm. Bu dərsin icmalını bloqumun əvvəlki səhifəsində dərc etmişəm. Yaşıl karandaş mövzusunun icmalı
3-cü sinif Azərbaycan dili " Yaşıl karandaş"
Mövzu: Yaşıl
karandaş
Məzmun standartları:
1.2.1. Müşahidə etdiklərini, eşitdiklərini və oxuduqlarını müqayisə
etməklə nəql edir.
2.2.1. Müvafiq mətnləri düzgün, sürətli, intonasiya ilə (cümlə növlərinə
görə) oxuyur.
2.2.4. Mətndəki əsas fikrə münasibətini bildirir.
Təlim məqsədləri:
Ø Müəyyən
fikirlə bağlı öz mövqeyini bildirir və onu əsaslandırır.
Ø Mətni
durğu işarələrinə uyğun intonasiya ilə oxuyur.
Ø Mətnin
ideyasına uyğun atalar sözünü seçir.
Ø Əsərin qəhrəmanının
xarakterik əlamətlərinin müəyyən edir.
İnteqrasiya: H.b.
2.1.2., 3.1.1.
Təlim formaları:
Kollektivlə iş, kiçik qruplarla iş
Təlim üsulları: Əqli
hücum, müzakirə, Blum çiçəyi, Sual müsabiqəsi, Sinkveyn
Resurslar: Dərslik,
iş vərəqləri, PP prezentasiyası
Dərsin gedişi
Motivasiya:
-
Uşaqlar, yadınızdadır Həyat bilgisi dərsində
dostluq haqqında bir mövzu keçmişdik? Siz dediniz ki, hansı xasiyyətdə olan
uşaqlarla dostluq edərdiniz? (Fərziyyələr dinlənilir)
-
Bəs necə uşaqları öz dostlarınız arasında görmək
istəməzdiniz?
-
Gəlin bir müsbət keyfiyyəti onun əksi ilə
qarşılaşdıraq.
əliaçıq – xəsis
Xəsis adama hansı xüsusiyyətlərinə görə xəsis
deyirlər?
Tədqiqat
sualı:
Xəsis
insan həyatda daha çox qazanır, yoxsa itirir?
Tədqiqatın
aparılması: Dərsliyin 31-ci səhifəsindəki mətn əvvəlcə səssiz, sonra isə rollar
üzrə oxunur.
Müzakirə
üçün suallar: Kimin hərəkətini bəyənmədiniz? Fikrinizi əsaslandırın.
Sual
müsabiqəsi. Qruplarla iş. Hər qrup mətn üzrə 2 sual hazırlayır. Suallar“Blum çiçəyi”
üsulu üzrə tərtib olunur.
İnformasiya
mübadiləsi: Qruplar tapşırıqları yerinə yetirib təqdim edirlər. Sual müsabiqəsi təşkil
olunur. Hər düzgün suala görə 1 bal, hər doğru cavaba görə 2 bal verilir.
İnformasiyanın
müzakirəsi:
Müzakirə üçün suallar: Bu
hekayənin mövzusu haqqında nə deyə bilərsiniz?
Mətnin ideyası haqqında fikir yürüdün.
Verilmiş fikirlərdən hansı bu mətnin ideyasına
uyğun gəlir?
(Şagirdlər mətnin ideyasını müəyyən edirlər.)
Nəticə və
ümumiləşdirmə:İnsanı digər canlılardan fərqləndirən müsbət
keyfiyyətlərdən biri də əliaçıqlıq və səxavətli olmaqdır. Yanında olanlara hər
zaman kömək əlini uzatmaq hər bir adamın borcudur. Xəsislik heç kimə hörmət gətirmir.
Əksinə, hörmətsiz edir. Xəsis insanlar heç kimlə paylaşa bilmirlər. Elə buna
görə də həyatda tək qalırlar. İtirdikləri qazandıqlarından çox olur.
Bu həyatda hörmət, dost qazanmaq istəyirsinizsə,
paylaşmağı öyrənməlisiniz.
Həyat
paylaşdıqca gözəldir!
Refleksiya:
“Xəsis”
sözünə sinkveyn qurun. (Hər qrup bu tapşırığı yerinə yetirir və təqdim edir.)
Qiymətləndirmə:
Qrup
işinin qiymətləndirilməsi və meyarlara əsasən qiymətləndirmə aparılır.
Hazırladı: 102 nömrəli tam orta məktəbin ibtidai
sinif müəllimi Dilşad Şeyxzadə