суббота, 20 октября 2018 г.

Payız ssenarisi üçün "Payızın mahnısı"

          "Payızın mahnısı"


Uşaqlar üçün səhnəciklərdə çox zaman karaoke lazım olur. Buna görə də düşündüm ki, "Payızın mahnısı" üçün karaoke hazırlayım. Əslində bu mahnının sözlərini 15 ildən çoxdur ki, yazmışam. Sinif səhnəciklərində də uğurla ifa edilib. Bəyəndinizsə, buyurun siz də istifadə edin. Sonra ssenarini bütünlüklə dərc edəcəyəm.
 

"9 Noyabr Dövlət Bayragı Günüdür" tədbiri üçün ssenari

"9 Noyabr Dövlət Bayragı Günüdür" tədbiri üçün ssenari


Bu ssenari üzrə tədbirin giriş hissəsini təşkil etmək olar. Bunun üçün bayrağın rənglərinə uyğun parça və ya rəngli kağızdan istifadə etmək lazımdır. Hər rəngin rəmzinə uyğun şeirlər verilir. Şagirdlər əllərində bayrağın rənginə uyğun parça və ya rəngli karton kağız tutaraq öz şeirlərinin təqdim edirlər.

Göy rəng:1-ci şagird:  -OT KÖKÜ ÜSTƏ BİTƏR,
                                      DEYİB ATALARIMIZ,
                                      GÖY RƏNG TÜRKÇÜLÜYÜMÜZ!

               2-ci şagird: -   TÜRK SOYLUDUR KÖKÜMÜZ,
                                       GÖY TÜRKLƏRDƏN YARANMIŞ
                                       TÜRK ƏSİLLİ XALQIQ BİZ!

Qırmızı rəng: 1-ci şagird: - AL ŞƏFƏQDƏN YARANMIŞ
                                            MÜSTƏQİLLİK GÜNƏŞİ,
                                            QOY BÜRÜSÜN HƏR YANI
                                            AZADLIĞIN ATƏŞİ!

                    2-ci şagird: -   QIPQIRMIZI BOYAYAN
                                            ODUR BAYRAĞIMIZI
                                            İNKİŞAFA APARAN
                                            DEMOKRATIYAMIZI!  

Yaşıl rəng: 3-cü şagird:   OT YAŞIL, ÇƏMƏN YAŞIL,
                                         YAŞIL HƏYATIN ÖZÜ,
                                         İSLAM DİNİNİN RƏMZİ.

                  4-cü şagird: -  DİNİMİZ, İMANIMIZ
                                         ODUR ETİQADIMIZ!

                  Aypara:  -     BU DA BİZİM AYPARA,
                                       AY PARÇASI, AY PARA!
                                       SƏMAVİ QONAĞIMIZ,
                                       DÖVLƏTİMİZ, VARIMIZ

                    Ulduz: -      BU ULDUZA BAXIN SİZ,
                                       BİZƏ OLUBDUR ƏZİZ.
                                       GÜNƏŞDİR, ULDUZ DEYİL,
                                       SƏKKİZ GUŞƏSİ SEHR!

                 7-ci şagird- BAXIN, MƏNİM BAYRAĞIM
                                      GÖR NECƏ YARAŞIQDIR!
                                      BAŞI UCA, GÖYLƏRDƏ
                                      ŞƏFƏQ SAÇAN İŞIQDIR!

                8-ci şagird: -DALĞALAN, DALĞALAN,
                                     EY UCA BAYRAQ!
                                      BƏSLƏYİB GÖZLƏR ÜSTƏ SƏNİ
                                      QORUYAQ!
                                      KOR OLSUN DÜŞMƏNLƏR SƏNİ
                                      GÖRƏNDƏ,
                                       YAŞA, VAR OL HƏR AN ORDU
                                      ÖNÜNDƏ!
                 9-cu şagird: - DÜNYƏVİ DÖVLƏTİK BİZ,
                                      XOŞBƏXTLİKDİR RƏMZİMİZ.
                                      SÜLHSEVƏRDİR XALQIMIZ,
                                      MƏRDLİKDİR AMALIMIZ!
 10-cu şagird (əsgər paltarında): -
                                                 QOYMARIQ ƏLDƏN GETSİN
                                                  BİR QARIŞ TORPAĞIMIZ,
                                                  İGİDLİKDİR ANDIMIZ
                                                  BİRLİKDİR SİLAHIMIZ!

                           XORLA: -  BİZ BİRLİKDƏ GÜCLÜYÜK!
                                              UCALSIN BAYRAĞIMIZ!

Bu çıxışların ardınca mahnı səsləndirmək olar. 

Şeirlərin müəllifi D. Şeyxzadədir

29 oktyabr 2017-ci il

суббота, 13 октября 2018 г.

"Yaşıl karandaş" dərsinin təqdimatı

3-cü sinif Azərbaycan dili fənni üzrə "Yaşıl karandaş"  dərsinin təqdimatının video formatını təqdim edirəm. Bu dərsin icmalını bloqumun əvvəlki səhifəsində dərc etmişəm. Yaşıl karandaş mövzusunun icmalı

3-cü sinif Azərbaycan dili " Yaşıl karandaş"


Mövzu: Yaşıl karandaş
Məzmun standartları:
1.2.1. Müşahidə etdiklərini, eşitdiklərini və oxuduqlarını müqayisə etməklə nəql edir.
2.2.1. Müvafiq mətnləri düzgün, sürətli, intonasiya ilə (cümlə növlərinə görə) oxuyur.
2.2.4. Mətndəki əsas fikrə münasibətini bildirir.
Təlim məqsədləri:
Ø Müəyyən fikirlə bağlı öz mövqeyini bildirir və onu əsaslandırır.
Ø Mətni durğu işarələrinə uyğun intonasiya ilə oxuyur.
Ø Mətnin ideyasına uyğun atalar sözünü seçir.
Ø Əsərin qəhrəmanının xarakterik əlamətlərinin müəyyən edir.
İnteqrasiya: H.b. 2.1.2.,  3.1.1.
Təlim formaları: Kollektivlə iş, kiçik qruplarla iş
Təlim üsulları: Əqli hücum, müzakirə, Blum çiçəyi, Sual müsabiqəsi, Sinkveyn
Resurslar: Dərslik, iş vərəqləri, PP prezentasiyası
                       Dərsin gedişi
Motivasiya:
-         Uşaqlar, yadınızdadır Həyat bilgisi dərsində dostluq haqqında bir mövzu keçmişdik? Siz dediniz ki, hansı xasiyyətdə olan uşaqlarla dostluq edərdiniz? (Fərziyyələr dinlənilir)
-         Bəs necə uşaqları öz dostlarınız arasında görmək istəməzdiniz?
-         Gəlin bir müsbət keyfiyyəti onun əksi ilə qarşılaşdıraq.
əliaçıq – xəsis
Xəsis adama hansı xüsusiyyətlərinə görə xəsis deyirlər?
Tədqiqat sualı:
Xəsis insan həyatda daha çox qazanır, yoxsa itirir?
Tədqiqatın aparılması: Dərsliyin 31-ci səhifəsindəki mətn əvvəlcə səssiz, sonra isə rollar üzrə oxunur.
Müzakirə üçün suallar: Kimin hərəkətini bəyənmədiniz? Fikrinizi əsaslandırın.
Sual müsabiqəsi. Qruplarla iş. Hər qrup mətn üzrə 2 sual hazırlayır. Suallar“Blum çiçəyi” üsulu  üzrə tərtib olunur.
İnformasiya mübadiləsi: Qruplar tapşırıqları yerinə yetirib təqdim edirlər. Sual müsabiqəsi təşkil olunur. Hər düzgün suala görə 1 bal, hər doğru cavaba görə 2 bal verilir.
İnformasiyanın müzakirəsi:
 Müzakirə üçün suallar: Bu hekayənin mövzusu haqqında nə deyə bilərsiniz?
Mətnin ideyası haqqında fikir yürüdün.
Verilmiş fikirlərdən hansı bu mətnin ideyasına uyğun gəlir?
(Şagirdlər mətnin ideyasını müəyyən edirlər.)
Nəticə və ümumiləşdirmə:İnsanı digər canlılardan fərqləndirən müsbət keyfiyyətlərdən biri də əliaçıqlıq və səxavətli olmaqdır. Yanında olanlara hər zaman kömək əlini uzatmaq hər bir adamın borcudur. Xəsislik heç kimə hörmət gətirmir. Əksinə, hörmətsiz edir. Xəsis insanlar heç kimlə paylaşa bilmirlər. Elə buna görə də həyatda tək qalırlar. İtirdikləri qazandıqlarından çox olur.
Bu həyatda hörmət, dost qazanmaq istəyirsinizsə, paylaşmağı öyrənməlisiniz.
            Həyat paylaşdıqca gözəldir!
Refleksiya: “Xəsis” sözünə sinkveyn qurun. (Hər qrup bu tapşırığı yerinə yetirir və təqdim edir.)
Qiymətləndirmə: Qrup işinin qiymətləndirilməsi və meyarlara əsasən qiymətləndirmə aparılır.


Hazırladı: 102 nömrəli tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi Dilşad Şeyxzadə