Məktəbəhazırlıq qruplarında uşaqların bilik, bacarıq və vərdişlərinin səviyyəsinin dəyərləndirilməsi 3 komponent üzrə həyata keçirilir:
- diaqnostik (ilkin)
- formativ (cari)
- inkişafa dair yekun hesabat
Diaqnostik qiymətləndirmə uşağın ilkin inkişaf səviyyəsinin təyin edilməsi üçün oktyabr ayında həyata keçirilir.Diaqnostik qiymətləndirmə zamanı uşaqlar haqqında toplanan məlumat onların inkişafında mövcud olan fərqləri aşkar edir və təlimin planlaşdırılması üçün şərait yaradır. Diaqnostik mərhələdə toplanan məlumatlar gələcəkdə uşağın inkişafının izlənilməsi və müqayisələrin aparılması üçün indikatorlar ( göstəricilər) yaradır.
Mənbə: Məktəbəhazırlıq qruplarında işin təşkili metodikası
Diaqnostik qiymətləndirmə üçün şəkilli testlər
Mənbə:300 развивающих упражнений_4-5 лет.PDF
Klub roditeley Tummy
Detskiy portal Chudo Yudo
- diaqnostik (ilkin)
- formativ (cari)
- inkişafa dair yekun hesabat
Diaqnostik qiymətləndirmə uşağın ilkin inkişaf səviyyəsinin təyin edilməsi üçün oktyabr ayında həyata keçirilir.Diaqnostik qiymətləndirmə zamanı uşaqlar haqqında toplanan məlumat onların inkişafında mövcud olan fərqləri aşkar edir və təlimin planlaşdırılması üçün şərait yaradır. Diaqnostik mərhələdə toplanan məlumatlar gələcəkdə uşağın inkişafının izlənilməsi və müqayisələrin aparılması üçün indikatorlar ( göstəricilər) yaradır.
Mənbə: Məktəbəhazırlıq qruplarında işin təşkili metodikası
Diaqnostik qiymətləndirmə üçün şəkilli testlər
Mənbə:300 развивающих упражнений_4-5 лет.PDF
Klub roditeley Tummy
Detskiy portal Chudo Yudo
ƏLADI. HAZIRLAYANA TƏSƏKKÜRLƏR
ОтветитьУдалить