суббота, 13 октября 2018 г.

3-cü sinif Azərbaycan dili " Yaşıl karandaş"


Mövzu: Yaşıl karandaş
Məzmun standartları:
1.2.1. Müşahidə etdiklərini, eşitdiklərini və oxuduqlarını müqayisə etməklə nəql edir.
2.2.1. Müvafiq mətnləri düzgün, sürətli, intonasiya ilə (cümlə növlərinə görə) oxuyur.
2.2.4. Mətndəki əsas fikrə münasibətini bildirir.
Təlim məqsədləri:
Ø Müəyyən fikirlə bağlı öz mövqeyini bildirir və onu əsaslandırır.
Ø Mətni durğu işarələrinə uyğun intonasiya ilə oxuyur.
Ø Mətnin ideyasına uyğun atalar sözünü seçir.
Ø Əsərin qəhrəmanının xarakterik əlamətlərinin müəyyən edir.
İnteqrasiya: H.b. 2.1.2.,  3.1.1.
Təlim formaları: Kollektivlə iş, kiçik qruplarla iş
Təlim üsulları: Əqli hücum, müzakirə, Blum çiçəyi, Sual müsabiqəsi, Sinkveyn
Resurslar: Dərslik, iş vərəqləri, PP prezentasiyası
                       Dərsin gedişi
Motivasiya:
-         Uşaqlar, yadınızdadır Həyat bilgisi dərsində dostluq haqqında bir mövzu keçmişdik? Siz dediniz ki, hansı xasiyyətdə olan uşaqlarla dostluq edərdiniz? (Fərziyyələr dinlənilir)
-         Bəs necə uşaqları öz dostlarınız arasında görmək istəməzdiniz?
-         Gəlin bir müsbət keyfiyyəti onun əksi ilə qarşılaşdıraq.
əliaçıq – xəsis
Xəsis adama hansı xüsusiyyətlərinə görə xəsis deyirlər?
Tədqiqat sualı:
Xəsis insan həyatda daha çox qazanır, yoxsa itirir?
Tədqiqatın aparılması: Dərsliyin 31-ci səhifəsindəki mətn əvvəlcə səssiz, sonra isə rollar üzrə oxunur.
Müzakirə üçün suallar: Kimin hərəkətini bəyənmədiniz? Fikrinizi əsaslandırın.
Sual müsabiqəsi. Qruplarla iş. Hər qrup mətn üzrə 2 sual hazırlayır. Suallar“Blum çiçəyi” üsulu  üzrə tərtib olunur.
İnformasiya mübadiləsi: Qruplar tapşırıqları yerinə yetirib təqdim edirlər. Sual müsabiqəsi təşkil olunur. Hər düzgün suala görə 1 bal, hər doğru cavaba görə 2 bal verilir.
İnformasiyanın müzakirəsi:
 Müzakirə üçün suallar: Bu hekayənin mövzusu haqqında nə deyə bilərsiniz?
Mətnin ideyası haqqında fikir yürüdün.
Verilmiş fikirlərdən hansı bu mətnin ideyasına uyğun gəlir?
(Şagirdlər mətnin ideyasını müəyyən edirlər.)
Nəticə və ümumiləşdirmə:İnsanı digər canlılardan fərqləndirən müsbət keyfiyyətlərdən biri də əliaçıqlıq və səxavətli olmaqdır. Yanında olanlara hər zaman kömək əlini uzatmaq hər bir adamın borcudur. Xəsislik heç kimə hörmət gətirmir. Əksinə, hörmətsiz edir. Xəsis insanlar heç kimlə paylaşa bilmirlər. Elə buna görə də həyatda tək qalırlar. İtirdikləri qazandıqlarından çox olur.
Bu həyatda hörmət, dost qazanmaq istəyirsinizsə, paylaşmağı öyrənməlisiniz.
            Həyat paylaşdıqca gözəldir!
Refleksiya: “Xəsis” sözünə sinkveyn qurun. (Hər qrup bu tapşırığı yerinə yetirir və təqdim edir.)
Qiymətləndirmə: Qrup işinin qiymətləndirilməsi və meyarlara əsasən qiymətləndirmə aparılır.


Hazırladı: 102 nömrəli tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi Dilşad Şeyxzadə



Комментариев нет:

Отправить комментарий