суббота, 3 октября 2020 г.

Qələbə ruhlu Vətən marşı





Böyük ruh yüksəkliyi ilə ordumuzun bugünkü qələbəsini qeyd edərək bu videoçarxı hazırladım. Burada səsləndirdiyim Vətən marşını çox illər əvvəl yazsam da, məhz bu gün təqdim edirəm. Bu münasibətlə Vətən marşının ən yaxşı ifaçısı müsabiqəsinə də start verirəm. Buyurun, dəyərli müəllimlər, öz şagirdlərinizlə müsabiqəyə qatılın və qalib gəlin. Uğurlar!

Qarabağ Azərbaycandır! 

Yaşasın azad Azərbaycan!


Vətən marşı

Musiqisi və sözləri Dilşad Şeyxzadənindir

Vətən! Vətən nədən başlanır?

Ana sözündən.

Vətən! Vətən nədən anlanır?

Doğma elindən, ana dilindən.

Vətən məni səsləsə,

Gedərəm!

Vətənimçün canımdan keçərəm!

Vətən mənə oğul desə,

Səs verərəm mən bu səsə

Vətənimçün canımdan keçərəm


Vətən! Vətən bizi bəsləyər,

Anadır Vətən.

Vətən! Çətin gündə səsləyər,

Haray verərəm,

Hər an deyərəm:

Vətən məni səsləsə

Gedərəm!

Vətənimçün canımdan keçərəm.

Vətən mənə oğul desə,

Səs verərəm mən bu səsə,

Vətənimçün canımdan keçərəm!

1999 - 2020





Комментариев нет:

Отправить комментарий